Aug 2, 2017

We’re moving soon. もうすぐ引っ越します

Here in Bloomington, IN, I have lived since 2009, and my husband has lived since 2004.

People go in and out in this city since it’s a collage town. Many people leave for another city or go back to their home countries after graduation.

I was always the person who had seen off the people. Then now, it’s our turn. We’re leaving this town.

We’re moving to Ann Arbor, MI, because of my husband’s job. Our plan is staying there for one year.

What is waiting for us there? I’m a little excited!


ここブルーミントンに、
夫は2004年から、
私は2009年から、
住んでいました。

人の出入りが多い大学街。
たいていの人は、大学や大学院を
卒業したら、
別の街に移るか、自分の国に帰ります。

これまでは、ずっと見送る側でした。

そして、いよいよ私たちの番。

8月中旬にミシガンのアナーバーに
引っ越すことになりました!

夫の仕事で、とりあえずは一年。

さてさて、どんな一年になるでしょう😊

楽しみです✨

The photo is not related to the post.
My son was enjoying sitting in a high chair in the restaurant!
この記事と関係ないけど、
レストランのハイチェアにご機嫌に座るそう太郎

No comments: